Veelgestelde vragen
Welke betaalmethoden accepteert u?
We accepteren verschillende betaalmethoden, zoals creditcards/betaalkaarten, PayPal, Apple Pay, Google Pay en meer. Voor een volledig overzicht van de betalingsmogelijkheden verwijzen wij u naar onze betaalpagina.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Normaal gesproken verwerken en verzenden wij bestellingen binnen 15-20 werkdagen. De verzendtijden variëren afhankelijk van uw locatie en de verzendmethode die u kiest bij het afrekenen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, u kunt uw bestelling volgen door in te loggen op uw account of door de trackinginformatie te gebruiken die in uw verzendbevestigingsmail staat.
Hoe annuleer of wijzig ik mijn bestelling?
Als u uw bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen ons best doen om aan uw verzoek te voldoen, als uw bestelling nog niet is verzonden.
Biedt u internationale verzending aan?
Ja, wij bieden internationale verzending naar veel landen. Raadpleeg onze verzendpagina voor een volledige lijst met in aanmerking komende landen en verzendkosten.
Hoe neem ik contact op met de klantenondersteuning?
U kunt contact opnemen met de klantenondersteuning door ons online contactformulier in te vullen. Wij reageren binnen 24-48 uur op uw vraag.